torsdag 10 maj 2012

Tröttis

Vaknade 5 imorse och trodde att jag försovit mig men visste inte helt säkert så jag kämpade för att inte somna om och väntade på att klockan skulle ringa. Men tillslut så tittade jag på mobilen och klockan var naturligtvis 5.20. Kände mig lagom korkad och somnade om. Hela dagen har varit stressig och kaotisk. Hade genrep inför klassens projektredovisningar. I motsats från alla andra så redovisar vi inför både foto/film-ettor och tvåor i aulan, med mick och allt! Men det blir inte förrän imorn, så idag hade vi genrep inför bara våran klass. Är nu så görtrött och det är egentligen helt emot min natur att lägga mig tidigt på kvällarna men nu måste jag det xD är så trött och imorn förmodligen ännu tröttare! Ska dessutom till söta Lisa igen i helgen ^^ Saknat henne!
Här kommer en bild också som jag har som profilbild på Facebook :)
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar